Considering that the company name is long and includes repeated words, we aimed to work on it as simply as possible. Care to Care, which has a brand philosophy of protecting customers' hygiene and saving lives in emergency situations, provides solutions that ensure the safety of customers. In "CARE to CARE," we positioned "to" in an ambiguous spelling position to distinguish it from other brand names. We combined "+" (symbolizing medical care) with "t" to represent healthcare, and "O" symbolically represents an emergency tube.
In your urgent situation, our Care to Care company provides solutions that can respond to emergencies minute by minute. When combined, the "+" of "t" and the "O" merge into one.
기업 이름이 길며 반복된 단어가 있는 점을 고려하여 최대한 심플하게 작업 하고자 하였다. 고객의 위생, 위급상황의 생명을 지켜주는 브랜드 철학 방향이 있는 케어투케어는 고객의 안전함을 지켜주는 솔루션을 제공한다. CARE to CARE에서 to의 스펠링 포지션으로 위치하여 다른 브랜드 네임과는 다른 표현으로 진행하고자 하였다. 이에 의료를 나타내는 +와 t를 결합하여 의료를 나타 내었고 O는 구급상황 튜브를 상징적으로 나타내었다.
당신의 위급한 상황에 우리 케어투케어 기업은 1분 1초 위급한 상황에 대처할 수 있는 솔루션을 제공하는 것이다.t의 +와 0는 결합하면 하나로 합쳐진다.